Imigrácia do Nemecka

VITAJTE NA FÓRA ALMANCAX. VŠETKY INFORMÁCIE, KTORÉ HĽADÁTE O NEMECKU A NEMECKOM JAZYKU, NÁJDETE NA NAŠICH FÓRACH.
    Filmový producent
    Účastník

    Ahojte chalani.V prvom rade mi prepáčte, či som otvoril tému na nesprávnom mieste alebo či som otvoril nesprávnu tému. Pretože nie som typ, ktorý píše na internetových fórach a neviem veľa o pravidlách atď. , odpusť mi.

    Som starší študent na Fakulte komunikácie, Katedra rozhlasového televízneho filmu a moja snúbenica žije v Nemecku. Uvažujem o tom, že sa tam usadím, keď skončím školu, ale keďže je okolo mňa málo znalých ľudí, ktorí by mi s týmito problémami mohli pomôcť. , Cítil som potrebu písať sem.
    Keď tam idem, chcem mať prácu so svojím potenciálom. Som pripravený absolvovať všetky druhy školení, ktoré si to budú vyžadovať. Myslenie je veľmi únavné a prekrývajúce sa udalosti obrátili moju psychológiu naruby.

    Turecko prešlo okupáciou môjho otca v rôznych mestách a početnou a rozmanitou prácou, ktorú chodím vybavovať zaneprázdneným starým človekom. Som pôvodom z ľudskej bytosti, taktiež absolvujem dokumentárne zábery o skúsenostiach korešpondentov, V poslednom prípade som bol Kilis a stal som sa režisérom oboch producentov. Nemôžem ho zdieľať, pretože film je v štádiu strihu, dúfam, že vám budem mať príležitosť v budúcnosti ho ukázať.

    Pokiaľ ide o hlavný problém, chcem využiť svoj potenciál v Nemecku na to, aby som bol pre svoju manželku a moje budúce deti dobrým rodinným mužom, dúfam, že budem musieť mať dobrú prácu. Nie je to problém, v prípade potreby robím všetko , ale myslím si, že moje deti prídu.
    V roku 2013 som bol trikrát v Nemecku a do roku 3 mám zelený pas. Rozhodli sme sa vziať si svojho snúbenca a založiť si hniezdo v Nemecku. Ale ako som povedal, zvyšok je v napätí. Neviem, ale mám najvyššia úroveň budúcej úzkosti.

    Ďakujem za prečítanie, čakám na vaše odpovede.

    Alireza
    Účastník