AUSBULDING MI SPRAVIL SRDCE

VITAJTE NA FÓRA ALMANCAX. VŠETKY INFORMÁCIE, KTORÉ HĽADÁTE O NEMECKU A NEMECKOM JAZYKU, NÁJDETE NA NAŠICH FÓRACH.
    caglarkayan
    Účastník

    PRIATELIA, SOM VYstudovaný RYBÁRSKY INŽINIER Z UNIVERZITY EGE A MÔJ DIPLOM PODĽA BOLOGNSKÉHO PROCESU
    NÁŠ DEKAN A UČITELIA NEUSTÁLE HOVOROVALI, ŽE TO PLATÍ V EURÓPE, ALE MÁM V HLAVE OTÁZKY,

    1- MUSÍM ZÍSKAŤ ROVNOCENOSŤ S MOJIM DIPLOMOM, KEĎ IDEM DO NEMECKA? KDE SA MÁM PRIHLÁSIŤ, AK MÁM KÚPIŤ?

    2- ALEBO MUSÍM AUSBULDING? (2 ALEBO 3 ROKY MÁM ÍSŤ?)

    caglarkayan
    Účastník

    Medzitým pôjdem na jazykový kurz a naučím sa jazyk úplne, ako mi to navrhli ďalší naši kamaráti, takže mám na jazyk nadanie a RÁD BY SOM SA UČIL. JE TO SAMOSTATNÝ PREDMET PRACOVNÉ SPOJENIE

    Kaan
    Účastník

    prvý
    https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/
    adresa vám pomôže s dierou na diplom.

    Druhá otázka: Čo sa týka produktov rybolovu, v Nemecku budete mať určite vyššiu reputáciu ako v Turecku.

    caglarkayan
    Účastník

    kaanK dakujem priatelovi za odpoved.

    skontrolujem odkaz. Tiež, ako ste povedali, keď sa povie rybársky inžinier, staneme sa v našej krajine na smiech. Študoval som 4 roky, prípravný vzorec je 5 rokov. Angličtinu ovládam na dobrej úrovni a som 3-hviezdičkový potápač.Mám veľa náramkov, ale v súkromí vraj začnite s platom 1300 TL. Ak chcem vstúpiť do štátu, je tu problém KPSS. Ako profesia sme už boli terčom posmechu, príklady sú v každom filme a v každom televíznom seriáli. Ale je tu fakt, verte mi, dokonca aj Turecko veľmi potrebuje inžinierov v oblasti rybolovu, ale politika v krajine atď. túto profesiu zabíja. Naša krajina v budúcnosti pochopí, že toto povolanie je rovnako dôležité ako byť lekárom. Svoje povolanie čítam rád a nikdy neľutujem. V Nemecku vraj poď a začni zatiaľ s platom 3000 eur. Veľa šťastia, poďme sa pozrieť.

    modelár
    Účastník

    Ahoj;