Stavebné inžinierstvo

> fóra > Podnikanie a pracovný život v Nemecku > Stavebné inžinierstvo

VITAJTE NA FÓRA ALMANCAX. VŠETKY INFORMÁCIE, KTORÉ HĽADÁTE O NEMECKU A NEMECKOM JAZYKU, NÁJDETE NA NAŠICH FÓRACH.
    námesačný
    Účastník

    Dobrý deň, idem do Nemecka s rodinným stretnutím. Som stavebný inžinier so 4 ročnou praxou. Nehovorím po nemecky, ako mám postupovať pri hľadaní práce hneď po odchode? Za koľko mesiacov-rokov sa niečo vráti do starých koľají?

    financovania Leow
    Účastník

    Dobrý deň, idem do Nemecka s rodinným stretnutím. Som stavebný inžinier so 4 ročnou praxou. Nehovorím po nemecky, ako mám postupovať pri hľadaní práce hneď po odchode? Za koľko mesiacov-rokov sa niečo vráti do starých koľají?

    Dobrý deň,

    Po prvé, keď sem prídete so zjednotením rodiny s nemčinou na úrovni A1, povinný integračný a jazykový kurz, ktorý musíte absolvovať, trvá 6 mesiacov. Ale samozrejme, ten kurz sa neotvorí tak, ako ste prišli. Sú ľudia, ktorí čakajú na otvorenie toho kurzu o 5 mesiacov alebo 2 mesiace. Boh vie, ako dlho môžete čakať kvôli Corone. Nehovorím to preto, aby som odradil vaše nadšenie, nechápte to zle. Ak nemáte angličtinu, nie je možné pracovať ako inžinier bez toho, aby ste mali nemčinu aspoň na úrovni B2. Ako viem? Bol tam starší brat, ktorý roky pracoval ako inžinier v integračnom kurze. Do Nemecka prišiel aj s prácou svojej manželky (jeho manželka bola tiež inžinierka) s modrou kartou.

    yenicerixnumx
    Účastník

    Dobrý deň, idem do Nemecka s rodinným stretnutím. Som stavebný inžinier so 4 ročnou praxou. Nehovorím po nemecky, ako mám postupovať pri hľadaní práce hneď po odchode? Za koľko mesiacov-rokov sa niečo vráti do starých koľají?

    Stavebníctvo je v Nemecku jednou z najžiadanejších profesií. Na tento účel musíte najprv poskytnúť rovnocennosť.
    Svoju situáciu môžete objasniť pomocou tejto stránky:  https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/index.php