získať neobmedzenú reláciu bez B1

VITAJTE NA FÓRA ALMANCAX. VŠETKY INFORMÁCIE, KTORÉ HĽADÁTE O NEMECKU A NEMECKOM JAZYKU, NÁJDETE NA NAŠICH FÓRACH.
    sanseyy
    Účastník

    Ahoj priatelia,

    Zijem v Nemecku uz 7 rokov. Som vydatá za nemeckého občana, máme dve deti a sú to nemeckí občania. Pracujem ako IT vo veľmi dobrej nemeckej spoločnosti a dobre zarábam. Žiaľ, z nejakého dôvodu som nemohol získať certifikát B1. Z týchto dôvodov dávajú trvalé sedenie na 1 rok. Nemám čas chodiť na kurz atď. Mám šancu, ak to dám právnikovi? Alebo čo mám robiť?

    yenicerixnumx
    Účastník

    Dobrý deň, žiadal som o občianstvo na konci 6. roku a poslali mi ho späť, lebo chýbal len 1 doklad. Chcú nový, pretože dokument formula1 v Turecku je starý? Keď som predtým žiadal o pobyt na neurčitý čas, nedali mi ho pre nedostatok dokladov. Hádam sa to stane aj vám. Ak nenesiete podmienky, určite nedávajú. Úprimne povedané, nemyslím si, že sa to bude riešiť s právnikom.


    Čakáte 1 mesiac na to, aby ste dostali termín z cudzineckého úradu a 3 mesiace trvá, kým príde karta, znova sa odfotíte, vyplníte prihlášku, je to ťažká situácia. Veľa problémov. Obdobie opakovania končí, znova tie isté transakcie, mám b1, ale dávajú mi 1 rok a 1 rok, lebo som nezamestnaná.

    Ohne idealien
    Účastník

    B1 nie si ty. Je to najdôležitejší z pôvodných dokumentov. Požiadavka B1 s integráciou.

    aras.xnumx
    Účastník

    Dobry den b1 kolko mesiacov ste ukoncili ktoru stat

    Nesibe of
    Účastník

    Dobry den b1 kolko mesiacov ste ukoncili ktoru stat

    B1 nie je ťažké, koľko rokov žiješ v Nemecku? Ak sa budete na skúšku učiť 1 mesiac, budete sa mať dobre. Nepreháňajte to. Kúpil som ho hneď po 1 roku života. Nie je sa čoho báť b1. Na youtube je už veľa informácií, obsahu a tém na skúšku. Zbavte sa toho čo najskôr 😇.

    Nesibe of
    Účastník