Rozvod a pobyt v Nemecku

VITAJTE NA FÓRA ALMANCAX. VŠETKY INFORMÁCIE, KTORÉ HĽADÁTE O NEMECKU A NEMECKOM JAZYKU, NÁJDETE NA NAŠICH FÓRACH.
    phoneman
    Účastník

    Ahoj všetkým,

    Moja manželka je turecká občianka Nemecka. Sme manželia 9 rokov a máme 2 deti s dvojitým občianstvom. Turecko prišlo do TR 7 rokov a my sme žili v manželstve s mojou manželkou. Pred 1.5 rokom sme sa rozhodli usadiť v Nemecku a usadili sme sa. Usporiadal som rodinné stretnutie s Dieťaťom. Reláciu mám do novembra 2018. Skončil som tu nemecký jazyk na úrovni B1 a Jobcenter ma kvôli mojej profesii pošle na kurzy B2 a C1. Moja žena pracuje a nie sme závislí od výskumu a vývoja. Chceme sa však rozviesť, pretože sa nevieme dohodnúť. Bude to dohodnutý rozvod. Ale nepracujem v žiadnej práci, som strojný technik a nemôžem si nájsť prácu skôr, ako zvládnem nemecký alebo pokročilý stupeň. a keď sa chceme rozviesť, dá mi výskum a vývoj prestávku v domácnosti atď. Bude to však pre moju reláciu problém? November 2018 je posledný deň. Ak to urobí problém, keď si sadnem a pošlú ma späť, bude to veľký problém pre našu rodinu, pretože žijeme pre naše deti. :) , Môže ma niekto, kto má poznanie, osvetliť? Čo môžeme urobiť? Tento Jobcenter bude pracovať pre mňa celý deň počas tréningovej podpory a nebudem mať prácu platiť za vlastné poistenie. Je vaša relácia problémom?

    fuk_xnumx
    Účastník

    Neexistuje žiadna taká vec ako posielanie späť, pretože tam sú deti

    phoneman
    Účastník

    Ďakujem za odpoveď,

    možno to pomáha priateľom, ktorí sú v mojom prípade,

    túto vec sme sa dozvedeli po konzultácii s advokátom.

    Normálne, ak som prišiel do Nemecka cez moju ženu, povedal som, že by sme mali zostať ženatý aspoň 3 rokov tu, že by som mal pracovať aspoň 1 rokov na rovnakom pracovisku ako poistený a že sa môžem bez problémov rozlúčiť.