Nemecké% 100 permanentné uloženie slov, zapamätanie stoviek nemeckých slov

> fóra > Aktívne učenie a nemecké metódy memorovania slov > Nemecké% 100 permanentné uloženie slov, zapamätanie stoviek nemeckých slov

VITAJTE NA FÓRA ALMANCAX. VŠETKY INFORMÁCIE, KTORÉ HĽADÁTE O NEMECKU A NEMECKOM JAZYKU, NÁJDETE NA NAŠICH FÓRACH.
    strongmist je
    Účastník

    Dobrý deň, priatelia
    Krátko som sa chcel podeliť o metódu, ktorú som si myslel a použil sám, a dosiahol som 100% úspech.
    Hovoria, že jazyk je zabudnutý, ale z nejakého dôvodu sa ľudia nepýtajú, prečo sa nezabúda na materinský jazyk.:)
    Nie je to tu jediné, čo je podľa toho opakovanie, že u ľudí existujú dva typy pamäti, a to nepretržité, ale nepretržité, krátkodobé a dlhodobé, dlhodobé zapamätanie prechádza znova.
    V prvom rade som niekto, kto urobil skúšku A1 a plánoval začať život s rodinným stretnutím v Nemecku, som potravinový inžinier, pred 15 dňami som získal 89 bodov, ale predchádzajúca skúška bola 54 kvôli môjmu nedostatku slovnej zásoby.
    Podstatou práce je každopádne nájsť každý deň 14 slov (napríklad z kníh A1 A2 B1) a pravidelne ich písať na jednu stranu nášho zošita a písať ich na zadnú stranu zošita, kde to slovo robí nemá význam a každý deň opakuje rovnaké slová bez toho, aby sa pozrel na význam. Vytvorí sa slovná zásoba slov.
    Teraz mám viac ako 1000 XNUMX slovnej zásoby a vôbec nerozmýšľam o význame slov, ktoré opakujem, a je veľmi ľahké ich zopakovať ... ..
    Verte mi, že do 2 rokov, s polhodinou denne, vám kontajner s 10000 10000 slovami otvorí veľa dverí v predmete jazyka a v iných oblastiach vášho života. Nerozmýšľajte, ako opakovať XNUMX XNUMX slov každý deň.
    Stále pokračujem. Dúfam, že by som mohol dať nápad.
    to brať s nadhľadom

    slvia
    Účastník

    Ako študent nemeckého jazyka sa domnievate, že zdieľate veľmi dobre. Teraz to urobím 14 slovami každý deň, ďakujem za zdieľanie (:

    saalesque
    Účastník

    Stojí za to vyskúšať

    Rodolfo